Lääängtar!!

Längtar massor till imorrn!! Ska gå på stan med bubben efter skolan. Ska köpa en typ body, fett skönt ju. Med några byxor eller shorts över, då åker ju inte "tröjan" upp :)
Idag har jag varit på stan med Johanna och ätit lite. Sen har vi snackat igenom lite grejer som händer eller typ kommer att hända. Efter att vi va på stan så skulle Johanna träffa Sin pojkvän och jag min. Vi hade det jättemys tills jag slog i huvudet i en kant på hans nattungsbord... Som står precis bredvid sängen..
Fick kanten precis bakom och lite ovanför örat. Började böla som fan då det gjorde as ont för jag slog i ganska hårt. Så har fått en bula!! Åååh!! Syns inte? Tror jag?
Bubben var jätte gullig och tröstade mig såklart. Han var jätte snäll och gullig!!:)
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0