Har förstört början av februari!

Shit vad jag är dum. Vad fan tänkte jag på? Jag kunde inte göra det, det visste jag. Men ändå försökte jag. Vafan?!
Tack alla underbara människor i min närvaro som funnits för mig idag!
Gjorde något dumt och korkat. Jag ångrar mig med mitt liv. Har en massa skuldkänslor över det. Är inte en sån person! Det vet jag! Men!!!!!!
Blev mkt piggare av att vara med massor av kompisar, och efter det va ute med Luddis och leka i snön. Han är så söt. Honom kan man berätta allt för dag som natt och han säger inget till någon. Är man ledsen kommer han och slickar upp ens salta tårar och försöker pigga upp en. JAG ÄLSKAR DIG LUDDIS!!!
Jag älskar min pojkvän så jävla mkt att det gör ont!<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0