Sjukis typ?

Hej jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat!! Men har varit så jävla trött idag. Har sååå himla ooooont i halsen :( halsmandlarna är jätte svullna och gör jätte ont! Sen känner jag mig typ hängig. Som feberkänsla. Jaa och så är jag jävligt trött. Såå sry.
Men nu skriver jag här igen. Sitter på bussen hem. Ska faktiskt lägga mig i sängen på en gång. Måste ju dricka varm mjölk när jag lägger mig. Somnar typ inte annars. Gör jag inte det så sover jag jävligt oroligt :/
Men dricker jag varm mjölk så kanske jag ba vaknar 3ggr på en natt :) hellre det än att sova oroligt liksom?
När jag sover med bubben känner jag mig så trygg att jag kan typ sova HELA natten! Det är helt AMAZING vad en person kan göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0