Proactive? Nej!

Har idag sett massor av reklam på Proactive som tydligen ska vara sååå bra. Men har läst i flera forum att det inte funkar för dom flesta. Har aldrig testat det själv!
När jag var finnig använde jag hur många medel som helst! Jag gjorde allt för att försöka få bort finnarna!!
Jag prövade massor av olika clearasil's och ACO. Inget hjälpte. För allt kom bara tillbaka efter några dagar.
Så när jag verkligen fick nog. Gick jag till vårdcentralen och fick hjälp! En läkare skrev ut en salva som heter Duac! Skit grym verkligen! Har använt den i ett år nu! Och finnarna är håller sig borta :)
Salvan kostar inte lika mycket heller som Proactive!:)

Är osminkad på den andra bilen!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1502034/images/2012/pic_200043182.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Ellie

Samma med Proactive,

Funkar super i typ några dagar, sen hjälper de inte längre, jäffla mycke bullshit på dom där Tv-Shop reklamerna ;)

2012-05-14 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0