Omogen

Haha snacka om vissa är omogna och inte kan sköta sitt liv ist. Jaa jag erkänner att det var omoget av mig att svara som jag gjorde på hennes blogg. Jag är mogen nog att erkänna att det var fel av mig.
Aja nog med det. Sitter just nu i bilen utanför en däckhög som J är och plockar i. Är så jäävla trött efter igår! Vill sova!
Fiskningen blev inte av idag:( blir nästa söndag!
Helt ärligt tror jag att det aldrig blir av. Men jaja!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1502034/images/2012/pic_199469221.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1502034/images/2012/pic_199469221.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Haha fan vad rolig du e! Haha aja. Skiter i dig. Tänker inte va lika omogen som dig. Känns faktiskt som att jag växt ifrån sån där nu. Borde nog du också göra någon gång. Jaja cp. Väx upp"



om du skulle skita i det så skulle du aldrig svarat från första början!

sluta klaga på hur sara ser ut. du är inte så jävla mycket snyggare. helt ärligt har du ens sett att du är orange ? ;)

2012-04-23 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0