6månader + Världens bästa klass!

Idag har jag och J varit tillsammans i hela 6månader :) värst vad tiden går fort när man har roligt!:)
Tidigare idag så hade jag svenska nationella, muntliga delen. Jag fick total panik och började gråta. Jag klarade inte av att stå där och fejk le längre. Vet inte riktigt vad som hände. Fick panik! Jag försökte att fortsätta prata. Bara prata bort det. Men en röst inom mig sa bara: spring Jennifer! Spring!!
Men jag vände mig om och började gråta. Men sen fick jag ett otroligt stöd från min klass som sa åt mig att ta det lugnt och fortsätta! Då vände jag mig om och fortsatte en stund. Men rösten fortsatte "spring!!".
Tack världens bästa klass! Vet inte riktigt vad som hände!!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0