Tror natten blir lååång

(Har varit lite off igen nu för mitt ena marsvin dog den 24:()
För ungefär 20 minuter sen åkte min älskling hem. Saknar honom redan, tomt här liksom.
Nu ligger jag i sängen och skriver lite här på bloggen.
I fredags gjorde jag typ ingenting, hade as tråkigt. Var hemma, kollade på mumien och väntade på "J" (pojkvännen). Han var i Stockholm med gänget. Sen när han kom hit så la vi oss. Var ganska trött, somnade en stund under mumien också.
Igår: efter att ha vaknat och gjort os i ordning, åkte vi hem till J och gjorde i ordning lite mat och satte på en film. Sen åkte vi bil resten av kvällen, en kompis hade kört ner i diket. Vi trodde dom drev när dom ringde och sa det. Men alla som satt i bilen mådde bra iallafall!:) bilen tog lite skada, hehehe. Hela huven va typ sne.
Sen åkte J och jag hem till mig och åt lite kladdkaka och drack julmust. Mys!!
Jag har ingen aning vad man ska köpa i julklapp till J?

R.I.P Ludde. 24/11-11<333


Kommentarer
Postat av: therese melin :d

hahaha , varför inte skriva hans namn för ? ;)

2011-11-29 @ 09:44:30
URL: http://nilem.devote.se
Postat av: Jennifer

Vet inte om han vill det :P

2011-11-29 @ 23:02:48
URL: http://jenniferox.blogg.se/
Postat av: Sara

Varför skulle han inte vilja? :P

2011-12-05 @ 20:37:57
Postat av: Jennifer

Jaa du, vet inte :S

2011-12-09 @ 10:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0