Tbx nu!

Nu är jag hemma, gör typ inte ett skit. Ska nog lägga mig och sova snart. Orkar inte va uppe mer. Imorrn blir det nog ingen skola.
Jag har liksom tänkt på att mina inlägg börjar typ bli kortare och kortare :/
Men det ska vi ändra på! :) Hmm.. Vad ska man skriva då? :O
JO!
Den 26e Juni kmr min morfar och kusin hit! :)
Sen den 9e Juli åker jag, morfar och min kusin till polen (deras hem)
(Är där helt själv)
Den 19e Juli åker jag hem och tar med mig mammas kusin, hans fru och min syssling
Sen den 25e kmr min moster och mina 2 kussar
Fullt upp i sommar!! :) Och så har jag medicin att ta till den 23e Juni :(
Så vi kmr vara 9pers hemma hos oss! -.-'
Hatar småbarn. Min ena kusse fyller 2, den andra fyller 7 och sysslingen fyller 4 -.-'
PALLA!!!
SNÄLLA RÄDDA MIG NÅGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0