Riiiiing!

Imorrn bitti måste jag upp lite tidigare för att jag måste ringa vårdcentralen -.-' PALLA!
Men det är vissa saker man måste göra.
Jag är seriöst as trött + att jag fryser :/
Vi får se om jag går till skolan imorrn. Det beror på om läkarna tänker göra någe åt saken... Men det behöver jag inte förvänta mig.... Är bara lite trött på att man måste överdriva för att få hjälp -.-'
Annars har dagen varit hyffsat okej :D
Hittade rolig grej på FB förut: ☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
Hahah ^^ Kan typ inte sluta skratta ;D
Måste iallafall sätta igång med mitt Himmler arbete i SO:n imorrn! :O
Fast nee det va inget, Janne måste ändå hjälpa mig först och det gör han på onsdag. Men då ska jag till frissan och sen på ungdomsträffen :S
Men ska nog gå och lägga mig snart, måste upp klockan 07 imorrn :(
Drömde en jätte skum mardröm inatt. Jesus är farlig! :(
Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0