Två härliga dar med härligt folk!!<3

Det är så underbart att va ute vid havet och grilla med dom vännerna man gillar mest! Vi hade typ as roligt igår då vi var ute på femöre och hade ketchupkrig! Slutade med att jag hade fullt med ketchup i hela håret. Jag och Therese hällde på lite mer när Sara inte såg, bara för att ge lite mer skuldkänslor!
Sen skulle jag och Therese ta vårt första dopp i år! Eddie (Saras pojkvän) hoppade i först och gick upp igen för att det var ganska kallt! Sen så skulle jag och Therese hoppa i... Men efter ett x antal försök så skulle vi hoppa på heder och samvete, på hela vår vänskap. Slutade med att jag puttade i Therese och hoppade typ direkt efter henne XD Sen hände det lite grejer i vattnet som hände av ren olyckshändelse XD Hahah kmr nte ens ihåg att jag drog ner dig Therese! :O
Hahah och idag vart jag och Therese fotade av polacker på Jogersö! Värsta Paparazzi:n asså! :O
Sara ringde mitt i, då skriker jag i telefon att vi blev jagade av polacker men så var det ju inte! Vi satt där på berget medans dom fotade oss XD Vi gömde oss i min jacka! :D
Sara ville att vi skulle hjälpa henne att dra hem moppen, hon hade fått soppatorsk!
Men sen när vi hade lagt på fotade dom oss fortafarande, då sa den ena typ: Kom igen kan man får fota er? (på Polska)
Jag ba: Nej det får man inte!! (på Polska) HAhahaha då vart dom asförvånade att jag kan Polska! Så när jag och Therese kmr en av killarna ner till oss och presenterar sig och ville bjuda oss på öl XD Men vi presenterade oss och jag svarade på några grejer han undrade över, sen åkte vi och hjälpte sara!! ;D Fett grym dag!
Älskar er! Johanna måste ju va med också! Lite svår om hon är i götet, men ändå! <333333333333

Kommentarer
Postat av: sara johansson

Ni är asbra, älskar er <3

2011-06-05 @ 10:58:07
URL: http://jaghetersarajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0