Stick! Stick! Aaaj!

Asså jag kan inte sova! Det sticker till på min högra sida av magen (levern). Det gör så jävla ont nät det sticker, man mår typ illa av det :(
Vaknade ju typ vid klockan 06.40 imorse och hade as ont i magen. Jag låg och vred på mig ett tag, sen slockna jag. Sen vaknade jag vid typ 10.16 och hade as ont i magen igen. Så jag gick upp och la mig i soffan och kollade på våra bästa år. Sen typ försvann det värsta. Men nu kmr det tillbaka igen :(
Vet inte vad jag ska göra, svettas som en gris, har ont i magen, feber, huvudvärk och äter typ inte ett skit...
Någon som har bra tips om vad man kan göra om man har ont i magen?
Även om det är knep mot mensvärk, det kanske funkar ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0