Vaknade ovanligt tidigt!

Vaknade för kanske 15min sen. Har liksom as ont i magen... Det gör verkligen skit ont, men jag ska lägga mig och kolla på Toy story 3. Började kolla på den innan Sara kom igår, men hon ville kolla på 1an så då gjorde vi de :)
Tack alla sköna pojkar och flickor som var med och grillade igår!:)
Kalle: "Jag servar (stavning), jag kör pingis"
HAhahha ni andra fattar inte men det var sjukt kul iallafall!! :)
Var inne på Therese's blogg nyss :)
Shit vad gullig rubrik! :)
Älskar dig med bästa vännen! Jag finns här för dig och du finns där för mig. Det är det man har bästa vänner till. Stötta, dag som natt.

"Det finns en blomma vit som snö,
Kan ej vissna, kan ej dö.
Dess namn känner du nog igen.
Trofast vänskap heter den."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0