Tack så mycket! :)

Tackar så mkt för den roliga kommentaren jag hade fått av en jävel som är för feg att säga vem den är ;)
HAhah fick ett gott skratt resten av kvällen :)
Svar: Jag vet att jag är normal stor :) Men jag vill inte va som jag är nu, jag vill tillbaka till den kropp jag en gång hade. För att lyckas med mina drömmar måste jag det :) Vet dock inte vad du planerat för ditt liv men som jag och en kompis tror så är du nog en tjock jävel som  är lite sotis :)
Det var ju tråkigt att höra! :D

Jag bryr mig inte om alla dessa kommentarer att jag är tunn och väx upp tunnis och bla bla... Det visar bara att det är ni som inte riktigt växt upp ;)

Jag är rädd för att bli tjock. Oavsett om ni gillar det elr inte, är det min kropp... Vill jag tillbaka till min underviktiga vikt så tänker jag göra det, till skillnad med er andra har jag ett mål. Jag är en väldigt envis person av mig, så jag ska nå den... Förr elr senare :)

Såå nu har jag skrivit av mig lite, ska snart ta och börja göra mig i ordning, ska dra till kila möbler med mamma, farmor, morfar och kusinen :)



Bye så länge! :)

Kommentarer
Postat av: franco

du är fin ;)

2011-07-04 @ 15:04:40
Postat av: franco

du är fin ;)

2011-07-04 @ 15:05:30
Postat av: Jennifer

Hihi tack!

2011-07-04 @ 15:12:39
URL: http://jenniferox.blogg.se/
Postat av: J U L I A

sv: Nej Gdańsk! Okej :)

2011-07-04 @ 18:54:56
URL: http://nikcan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0