Real snar da :)

Har nyss gjort mig i ordning, det ar sjukt hur tidigt man maste vakna i polen...
Idag elr ja snart ska vi ga till Real, min favvo affar har :D :D

Jag pratade med min latsats mormor igar kvall och hon sa att jag borde plocka bort den leverflacken jag har pa nasan :S Hon sa att hennes ocksa var sa liten nar hon var i min alder. Har bestamt mig for att ta bort den, ska kolla hur mkt det kostar med laser i sverige och om dom kan gora det pa mig. Annars far jag aka tillbaka hit pa vintern och ta bort det med laser har...

Therese? Hanga med mig da?? :O

Jag har atit sa javla mkt mat igar och idag, sa nar jag kmr hem ska jag banta... Polacker proppar i en mat, dom blir jatte sura om man inte ater elr tackar nej... Och det hatar jag... Idag far jag forhoppningsvis veta nar jag ska till frissan och fixa allt! :)

Men nu ska jag ta pa mig ett par strumpor :) Nu ar det bara 8dagar kvar!! :)<33

LOVE YOU GUYS<33333


Kommentarer
Postat av: therese melin :D

till polen eller vårdcentralen ? x) <3



en vecka är för mycket :( <3

2011-07-12 @ 18:10:36
URL: http://ttheresemelin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

I sverige elr Polen vilket det nu blir?<3

2011-07-12 @ 22:09:06
URL: http://jenniferox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0