Pallar jag?

Min kusse som jag kallar för "IT" är jobbig och frågar vad allt ee för någe. Det är ju bra för hon lär sig mkt men det är så jobbigt när man ber henne hålla käft, och så babblar hon ändå. Jag orkar inte svara på dumma frågor XD
Så jag typ iggar henne elr liknande :/

Grönan var självklart grymt kul!! :) Sara och jag stalkade en skådis som spelar i Tsatsiki vänner för alltid, Det oändliga och sen typ Beck :D
Något sådant sa han :)
Han heter Thomas Hedengran :)

Har varit jätte dålig på att uppdatera på sista tiden just för att min kusin inte vill att jag sitter vid datan :(

Men nu sitter jag och väntar på Malin vi ska spela sims och lite sånt. Kom på att hon typ åker till Jämtland nästa vecka (måndag?) och jag åker ju till Polen så kmr inte träffa henne på ett tag, knappt träffat henne nu heller :/
Senare ska jag va med Sara, vet inte vad vi ska göra elr vart vi ska va men fattar inte att hon pallar min kusse :P

Juste!! Såå roligt att ha Polska bloggläsare!! :)
Ett litet meddelande till dem:

Cześć
Nazywam się Jennifer, tutaj piszę o moim codziennym życiu, rodzinie i znajomym. Mamzarówno szwedzkim i polskim czytelnikom, co moim zdaniem jest naprawdę zabawne.Chcę, żebyście czuli na moim blogu i mam nadzieję, będzie po mnie i moim życiu.

Ser ut som en mupp, kul att man typ står och skeeelar :P


Kommentarer
Postat av: sara johansson

Din kusin avgudar mig. Lika som jag avgudar dig, världens bästa vän <3

2011-07-02 @ 18:04:19
URL: http://jaghetersarajohansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahahaha jaa det gör hon :P Hon saknar dig jue, snackar om dig heeeeela tiden!! <3

2011-07-02 @ 18:30:13
URL: http://jenniferox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0