På lördag gäller det!

På lördag ska ju jag åka till Polen!! :O Det är ju om 2 dar O.o
Shiiit jag har inte packat än, dax att börja göra det kanske?? :O För imorrn ska jag va med mina underbara vänner!! :D
Ska gå och hämta en resväska nu!! :D
Hahaha shit är jag dum elr?!
Jag vill ju inte åka längre, så mkt har ändrats :S
Men plikten kallar!! :)
Får se positivt på det eftersom att det får tiden att gå fortare, men frågan är om man har någe att återvända till...
Den frågan ställer jag mig typ heeela tiden...
Men vi får väl se, annars är det bara att köpa en ny biljett och åka tillbaka dit... Kanske stanna för gott?

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-08 @ 00:28:18
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0