Hatar det...

Som jag sagt forut mamma... Jag HATAR nar jag far skulden for nagot jag inte gjort. Hela tiden tjatar du pa mig om att jag inte far skriva det pa bloggen, vad annars ska jag gora??
Det va fortfarande inte jag! Jag byter tamponger i det stora badrummet for att det finns en papperskorg dar!

Vad far dig att tro att du har all ratt i varlden att forstora min resa?!

Hela tiden hackar du mig om att allt som hander ar mitt fel... I princip...
Mitt sjalvfortroende sjunker varje javla gang.... Du hackar pa mig om att jag ar ohygineisk, fast att det inte va jag, du sager ibland att jag borjar bli tjock och att jag ska borja trana?

Fattar du nu att jag inte pallar att du hela tiden haller pa? Nar jag ringer dig och vill beratta om min dag sa skriker du bara pa mig over nagot som jag inte hade nagon aning om....


Kommentarer
Postat av: sara johansson

Älskar dig!

2011-07-15 @ 16:19:38
URL: http://saarajohaansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Alskar dig ocksa! Saknar dig!<3

2011-07-15 @ 18:07:29
URL: http://jenniferox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0