Hahah åt mig själv.

Det är nu jag mår som sämst, fattar inte att jag gjort samma dumma grej som vanligt... Lär mig ALDRIG av mina misstag! Hatar det, hatar mig själv, det är nu jag typ bara vill tina bort och lämna er alla andra.. Jag pallar inte mer. Känner mig så dum att jag kunde tro något annat... Fast vad jiddrar jag om egentligen? Jag vet ju inte säkert att det är så, jag tror alltid det värsta. Har lärt mig att man deffinitivt INTE kan lita på alla....
Men skitsamma sitter iallafall och lyssnar på Michael Jackson's You are not alone. Tårarna bara rinner och mitt liv skiter sig. Lika bra att jag lägger ner för alltid nu, pallar inte sånt skit någe mer....
Älskar dig MJ!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0