Framme!

Hejsan!

Jag kom fram igar vid 16 typ :)
Min syssling borjade grata sa hennes mamma fick ringa mig och bad mig att komma dit om jag hade tid, det hade jag. Hon trottade ut mig ganska snabbt :P

Sitter vid en polsk data sa har inte dom 3 sista bokstaverna, men det ersatter vi med a, a, o :D

Idag har jag verit i typ i ett kopcentrum som heter Carefour (stavning) Hahah.
Imorrn ska jag kopa ett par rosa pilotbrillor :D Om dom passar assa :P

Jag har kopt ett nagellack idag :) Har inte vaxlat mina pengar an :|



Mina basta vanner:

Aah shit vad jag saknar er, vilka fina kommentarer jag hade fatt! Fick mig att vilja aka hem igen. Men det ar bara 9 dagar kvar nu, sen kan vi alla vara tsm igen! Jag ar fett taggad till ett naken dopp och Harry Potter, vill dock inte se nar han dor....
Men jag alskar och saknar er as mkt!!<3333

Nasta vecka ska min typ slakting ringa och boka tid hos min frisor Silwia! :) :) Jag ska farga haret och ogonbrynen :D

Hur ar det med er? Hur ar vadret??
(har regnar det)

Kraaaamz<3333

Kommentarer
Postat av: therese melin :D

åhh , saknar dig jätte jätte mycket vännen ! :(

KOM HEM SNART HOEMATE ! :(



JAG SAKNAR & ÄLSKAR DIG GRYMT ! <3

2011-07-10 @ 21:47:05
URL: http://ttheresemelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0