Converse

Snart ska jag aka och kopa ett par Converse... Idag har jag kopt ett nagellack till, ett blatt.. Tanker inte kalla det for Shopping, assa inte nar man bara koper 1 elr 2 nagellack... Men det kommer!!!! :D

Pa torsdag ska jag till frissan  :D

Nu ar det bara 1v kvar tills jag kan aka hem till mina underbara vanner och kolla potter!!!! :D :D :D
Fler nakenbad ska det bli :D

Idag har jag varit pa kyrkogarden ocksa! Kopte lite sahar ljusgrejor och la hos min mormor och nagra slaktingar till.... Sen kopte jag hem 2st sanna dara ljuslyktor som jag ska lagga pa min farfars grav och Zohrabs grav.
Det ar ganska sorgligt...

Meen vet inte vad jag ska skriva nu och ska typ aka och kopa skorna nu sa vi hors sen elr imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0