24h kvar!

Hejsan! Naveln piercad och ska snart ga ut till apoteket med min latsats mormor o kopa nya typ plaster :P

Nu ar det fan bara 24h kvar, elr ja jag ar hemma om 24h!! :D Fan vad jag vill hem nu, men anda inte :/
Jag vill anda stanna har, men jag hor inte hemma har liksom... Sa jag maste hem...

Men ska bli skont att borja blogga pa den svenska datan :D

Igar kopte jag en typ Jumpsuit pa nagon marknad dom har varje sondag. Sen kopte jag val  nagon troja, ett par byxor o solglajer...

Inatt akte min kusin Wiktoria till polska bergen (Zakopane). Har varit dar 3 ggr och det ar as kul dar!
Sa ar lite avis pa henne da. Igar nar jag skulle ta farval sa insag jag att aven om hon ar jobbig o allt sa kmr jag sakna henne eftersom att man spenderat sa mycket tid ihop nu.. Forst va hon hos mig o sen akte jag med till Polen... :(

Jaa men imorrn nar jag ska hem sa far jag sallskap (-.-') av min mammas kusin, hans fru och deras snart 4ariga dotter -.-' (Min syssling) Sen den 25e kmr min moster och mina 2kusiner.. Sa vi kmr  vara 9pers hemma.. Och dessutom 3 skitungar dar.. Sen nar alla aker stannar en kusin, han ar 7ar och ska vara hos oss EN HEL JAVLA MANAD!!! >.<

Jaaa skitsamma jag tanker halla mig borta, men nu ska jag ut o kopa plaster! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0