God jul!

God jul på er alla!
Har ett meddelande till aspergernatti:

Kommentarer
Postat av: j-fer

1. först säger du att alla männsikor är fina och sen att natti var den fula och mobbaren den fula, wtf?



2. du verkar helt totalt skärrad, hänt något?



3. (denhär e positiv) du skulle kunna jobba som reklammänniska, väx upp natti på slutet låter som nån på tv3!



4. en person i min familj har asperger och jag säger inte att det är därför hon inte gillar fula, alla är ju olika. men hon har ju också asperger och dom är oftast inte rädda för att säga vad dom tänker och dom håller sig inte alltid till de tankebanor som vi blir upplärda att följa: alla är lika mycket värda, alla är vackra osv. dom är sig själva och jag tycker inte att man ska kritisera dom för det, dom ger sig inte jag vet. du skulle bara veta vilket liv vi har här hemma pga han i min familj som har det, han är envis som någon jävligt envis!



5. det finns folk som har fobi för bokstäver, ska du inte kritisera dom också?



skulle vara glad för svar! :D

2011-12-25 @ 02:19:24
URL: http://whatloveis.blogg.se/
Postat av: j-fer

mobbaren den snygga* shieet va faiil!

2011-12-25 @ 02:20:05
URL: http://whatloveis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0